måndag 18 juli 2011

Hipp hipp Hurra!!!

Vår stora lilla kille fyller 4 år idag!! Va tiden går fort. Känns som det var igår han föddes. Vårt lilla mirakel. Vi hade påbörjat en utredning eftersom vi försökt att bli med barn i ngr år utan resultat. Jag skulle börja med hormonbehandlningar så fort mensen skulle komma. Men den kom aldrig igen..ist kom ett litet mirakel. Min mile! Känner mej så tacksam för att jag fick en sån fin liten kille. En kille med ett stort hjärta. Han säger säkert tio ggr per dag att han älskar mej! Han är så go!

Vi gick upp TIDIGT för att gratta honom. Emil var tvungen att jobba så vi gick upp redan kl 0530...JÄSP! Men det var så mysigt o Mile blev så glad för alla presenter! Nu leker barnen med de nya leksakerna o jag försöker planera dagen lite.

Har dragit på mej en liten förkylning och ont i halsen så träningen ligger på paus just nu. SÅ retligt när man varit så duktig i två veckor. Men så fort jag känner mej piggare så är det nya tag igen.
Nu ska jag mysa med mina barn. Jag storstädade igår så idag har jag inga måsten. Bara ha roligt å leka hela dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar