söndag 10 april 2011

En lugn stund

Sitter i soffan och nästan somnar. Är sååå trött efter helgen. Har varit en jätte härlig helg! I fredags var jag barnfri på kvällen och åkte till kyrkan på Girlsnight. Tjejerna i kyrkan hade som en konsert blandad med lite gäster i soffan som berättade om sina liv och vad Gud fått betyda. Wow säger jag bara! Gud kan verkligen hela vilket brustet hjärta som helst! Efteråt var det två makeupartister ,en stylist ,och en nagelkosmetolog som gav alla som ville råd el sminkning! 30 personer blev kristna den kvällen. Sååå underbart när människor lär känna Jesus.

På lör hade vi besök av min fina lillebror och hans familj. Hade jättemysigt och bara degade framför tvn o körslaget.På sön var det kyrkan som vanligt. Idag var det Indien tema. Våra pastorer har precis kommit hem efter en resa till Indien. Dom hade besökt barnen i slummen. Vi ska nu starta 300 skolor för att rädda barn från ett liv i fruktansvärd misär och prostitution. Som mål ska vi rädda 30000 barn. Dom visade bilder från resan och jag bara grät. Tänk att barn har det så på riktigt. Man vill bara åka dit och rädda alla!!! Mitt hjärta brister!!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar